Nyíltvégű pénzügyi lízingnél a nettó maradványérték százaléka a futamidő és a bruttó vételár függvényében:
 

Futamidő (hónapban)

Bruttó vételár

6 m Ft alatt

6 m Ft-tól

min.

max.

min.

max.

12-23

30%

50%

30%

40%

24-35

25%

40%

20%

30%

36-47

20%

30%

15%

20%

48-59

15%

25%

10%

15%

60-71

10%

20%

10%

10%

72-83

10%

10%

5%

5%

84-96

5%

5%

5%

5%

Nettó maradványérték = (a nettó vételár + a REG adó) x a finanszírozni kívánt gépjármű bruttó vételára és a futamidő alapján választott maradványérték százalékkal 

Kamatozás módja:

  • változó kamatozás
  • fix kamatozás

Futamidő:

  • Természetes személyek esetén 12 – 84 hónap
  • Jogi személy, jogi személyiséggel nem rendelkező szervezetek esetén a maximális futamidő 96 hónap

Finanszírozás devizaneme

  • Magyar forint

A finanszírozás további feltételeiről a Merkantil Bank Zrt. Általános Lízingfeltételeiből és Hirdetményeiből tájékozódhat, a Merkantil Bank Zrt. (www.merkantil.hu) honlapján vagy székhelyén (1051 Budapest, József Attila utca 8.).

Hitelbiztosítéki nyilvántartás:
 

A finanszírozási szerződés megkötésekor a Finanszírozónak be kell jegyeznie többek között a lízingbeadás tényét a Hitelbiztosítéki Nyilvántartás (HBNY) rendszerébe. Ehhez a bejegyzéshez az Ügyfél részéről érvényes HBNY-be történő regisztráció szükséges. A regisztráció érvényesítéséhez szükséges személyes azonosítást – az Ügyfél költségére – közjegyző előtt kell megtenni. Az Ügyfélnek a regisztrált adatait tartalmazó Azonossági nyilatkozatot és a közjegyzői Tanúsítványt a folyósításig meg kell küldenie a Finanszírozó részére.


A HITELMINŐSÍTÉSHEZ SZÜKSÉGES DOKUMENTUMOK
 

MAGÁNSZEMÉLYEK

Alap dokumentumok:

  • Személy azonosító igazolvány
  • Lakcímet igazoló hatósági igazolvány
  • Gépjárművezetői engedély
  • Adó és TAJ kártya
  • Munkáltatói jövedelemigazolás vagy
  • a legutóbbi két hónapra vonatkozó bankszámla kivonat, amely tartalmazza a jövedelem átutalását, vagy
  • a legutóbbi adóévre vonatkozó NAV által kibocsátott jövedelemigazolás

EGYÉNI VÁLLALKOZÓK

Alapdokumentumok:

  • magánszemélyeknél szükséges iratok
  • vállalkozói igazolvány vagy NAV által kibocsátott adószámmal ellátott nyilvántartásba vételt igazoló okirat
  • 30 napnál nem régebbi NAV folyószámla kivonat

GAZDÁLKODÓ SZERVEZETEK

Alap dokumentumok:

  • 30 napnál nem régebbi cégkivonat
  • aláírási címpéldány a szerződés aláíróktól
  • az eljárni jogosult személy személyi okmányai
  • 30 napnál nem régebbi NAV folyószámla kivonat
  • előző évi mérleg és eredménykimutatás
  • Tudnivalók a megfontolt döntéshez

 

Javasoljuk természetes személy ügyfeleknek, hogy a felelős hitelfelvételi döntéshez fontolják meg a háztartásuk teljes teherviselő képességét, vegyék figyelembe a háztartásukban élők vagyoni-jövedelmi helyzetét, eladósodottságát és a leendő adóssággal összefüggő teherviselő képességüket is.

 

A megalapozott döntéshez segítséget nyújthat a Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ tájékoztatója az ott szereplő termékleírások, összehasonlítást segítő alkalmazások (pl.: hitelkalkulátor, háztartási költségvetés-számító program) (http://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/dontenem-kell).